זוהר יוזם: "חתימה על אי הצטרפות לקואליציה עתידית של כחול לבן"

    איתי גדסי No Comments on זוהר יוזם: "חתימה על אי הצטרפות לקואליציה עתידית של כחול לבן"

    על רקע תדרוכים של כחול לבן בכדי למזער את הנזק הפוליטי והציבור האדיר, בהקמת ממשלת שמאל קיצונית בתמיכת הערבים, מסבירים כי אח"כ יצטרפו עוד מפלגות. ח"כ זוהר יוזם מכתב התחייבות, שעליו יחתמו ראשי המפלגות בו יצהירו: לא נצטרף לכל ממשלה עתידית של כחול לבן

    פעם שותף, בקרוב "ראש ממשלת הזדון" צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר העלה היום (ראשון) את הרף בנוגע לאחדות לוק הימין. בפנייה לראשי המפלגות כותב זוהר: "כחולבן וליברמן מוכנים לסכן את ביטחון ישראל וחוברים לרשימה ההמשותפת רק בשם השנאה לנתניהו" פותח זוהר את קריאתו ומוסיף, "אני קורא לכם להצטרף לקריאתי: כל מי שיקדם וישתתף בחקיקה הפרסונלית נגד נתניהו יהיה פסול מלקחת חלק בכל קואליציה עתידית שנקים בע"ה" כותב זוהר.

    הרקע לפנייתו של זוהר, באה על התדרוכים שיוצאים מבית כחול לבן, כי מדובר בהקמת ממשלת שמאל קיצונית שתסתמך על קולות הערבים רק בשביל להוציא את נתניהו מבלפור אך לאח"כ יצטרפו מפלגות נוספות. הצהרה שכזאת תביא לסוף השמועות כי מפלגות יצטרפו לממשלה החדשה לאחר הקמתה.

    הנזק הפוליטי האדיר לכחול לבן כבר קורה בשטח, לאחר שבני גנץ, בוגי יעלון וחכי"ם "הימניים" במפלגה הצהירו אין ספור פעמים כי הרשימה הערבית המשותפת לא תהיה חחלק מהממשלה ואף לא יסתמכו עליה מבחוץ. ההתנגדות הנחרצת לשותפות כלשהיא עם הרשימה המשותפת, היא על החתירה של המפלגה כנגד מדינת ישראל כמדינה יהודית ותמיכת חלק מחברי רשימתה במחבלים ובטרור.



    0 תגובות